onsdag 25 augusti 2010

Slappardag!

Idag har vi en riktig slappardag här hos oss! Hugo och jag är vrålförkylda, även Ida är rejält snuvig! Det känns att det är höst! Trots denna blåst och regn så fullkomligt ÄLSKAR jag hösten! Tycker det är underbart. Luften är frisk, det är inte för varmt, inte för kallt. Man känner för att dra på stövlarna och strosa i skogen, finns det nått härligare??

Nu har Ida börjat skolan. Hon har blivit så stor lilla tjejen. Tänk att hon snart blir 6 år... kan inte fatta. Man får så mycket minnen från egna skoldagar då man är med henne till skolan. Sånt man glömt kommer tillbaka och man minns sin egen härliga barndom! Så bekymmerslös, så mycket kärlek... Inte för att min vardag i vuxen ålder har några som helst bekymmer direkt... Finns inte mycket bekymmer alls i min värld för tillfället! Förresten, snart bär det av till Kreta också... mmmmmmmm livet är bra härligt!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk att lilla Ida redan har börjat skolan.... Lilla tjejen börjar bli stor. Nu gäller det att hänga med, snart kommer hon hem med första riktiga pojkvännen ;-)
    Puss, Jossan

    SvaraRadera
  3. Härligt det låter!!! hösten är bra härlig på sitt lilla vis!! underbart med frisk luft!! man kan ANDAS!! men jag som är sommarmänniska kan även sakna de härliga sommarkvällarna på vår altan! Men det är ju det som är tjusningen, att det finns olika årstider och att alla är härliga på sina egna vis
    Kramas och ha en kanonresa!! puss

    SvaraRadera