söndag 14 november 2010

Härlig kväll med goa tjejer!

Nu var det återigen länge sen jag bloggade, men jag ska bättra mig. Fick höra igår att det faktiskt är dom läser och det gläder mig! Igår kväll var hela familjen på kalas! Min kära bror fyller 35 och hans sambo har redan fyllt år! Det var en mysigt kalas med tacos och paj! Efter kalaset var det hem med full fart för att åka vidare till nästa galej! En mysig resturang kväll med vänner i Göteborg. Vi åt 3-rätters och satt och pratade tills dom stängde!

Idag ska jag till vårdcentralen, har ont i bihålorna och hosta som inte ger med sig. Känns som om jag skulle behöva pencillin faktiskt, länge sen jag mådde såhär...

Nu sitter jag och Hugo och kollar på Händige Manny. Min stora kille har ingen blöja på sig utan sitter bredvid mig i sina supersöta traktorkalsonger! Tänkte att han skulle vara helt blöjfri när bebbe kommer!

kram på er som läser!

4 kommentarer:

  1. Visst hade vi trevligt!!
    Hoppas du blir frisk snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. jag hade en väldigt mysig kväll!! tack för i går och krya på dig vännen!! ses snart! kram

    SvaraRadera
  3. Ja, vi hade jätte mysigt! Borde göra om det igen snart, det borde vi hinna innan alla bebisar ploppar ut!

    Jag var på vårdcentralen, hade bihåleinflamation och luftrörskatarr, nu har jag fått pencillin så nu är jag redan på bättringsväg! kram på er

    SvaraRadera
  4. Tack själv, vännen och för sällskapet hem!
    Krya på dig, inget vidare med bihåleinflammation & luftrörskatarr.
    Jaaaa, jag vill ochså göra om det snart!
    Kramar!

    SvaraRadera