söndag 30 augusti 2009

Nyhetens behag, eller??

Så himla roligt att skriva, men vet inte vad jag ska skriva egentligen! Försöker lära mig hur bloggen fungerar, hur man får det fint, hur man lägger in kort m.m. Roligt att ha något annat att göra på datorn än att bara sitta framför Facebook (som jag motvilligt kan erkänna att jag tröttnat så smått på... gah, nu var det sagt, orden jag aldrig trodde skulle komma ur min mun). Trodde det skulle vara roligt för ALLTID, men så var det visst inte. Var nog nyhetens behag, eller nått... precis som detta kanske?? Kan ju helt säkert lova att det i fortsättningen inte kommer att bli fler än ett inlägg/dag.

Klockan är nu 18.30, Hugo sover, Ida leker med "kusin-vitamin"och det är söndag! Underbar söndag (förutom huvudvärk då...), väldigt lugn dag! Jag, Jacob och Hugo har promenerat till tomten i ÖSREGN, händer inte ofta att vi är ute i regnet precis. Hugo var lycklig, han plaskade på som bara den, och tyckte det var underbart att vara på tomten! Där är ju en byggarbetsplats, med allt vad det innebär (+ en traktor) och så var Hugos dag gjord!!!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar