måndag 31 augusti 2009

Stora små hjärtan!

Min lille bebis är helt plötsligt ingen bebis längre... :-( Undrar vart tiden tog vägen?? Minns som igår då vi tog testet som visade att en liten knodd bosatt sig i min mage. Minns magen som växte, sparkar som förgyllde mina dagar, dagen så Hugo kom. Allt känns som igår fast det gått 1 år och 4 månader! Känner mig lite sentimental idag eftersom vi varit på Hugos första dag på förskolan. Det kommer gå kanon för honom, det tvivalr jag inte på. Denna underbara lilla filur som älskar allt vad som erbjuds. Alltid glad och pigg... mammas lilla hjärta. På tal om hjärta, vårt stora hjärta blir 5 år i år... herregud, nä nu blir jag ännt mer sentimental. Dessa älskade under... tänk om man kunde få stanna tiden ett tag!

På tal om något helt annat, jag kommer inte att ha tillgång till data igen förrän på fredag, så jag kommer inte skriva här tyvärr... men på fredag kommer mer! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar