tisdag 1 september 2009

Shoppingdag!

Fick visst tag i en dator ändå!
Idag har jag shoppat loss, usch och fy säger plånboken (och antagligen Jacob också :-)) men jag är lycklig! Har handlat massa kläder till Hugo, behövs nu när förskolan startat, bland annat hängselbyxor, jeans, body, overall... till mig själv köpte jag jeans och 3 tröjor. Idis fick inget idag, hon har såå otroligt mycket just nu!

Innan shoppingen var jag med Hugo på inskolningen. Det gick bra även idag, men han hade allt koll så jag inte gick någonstans... undrar om han känner på sig att något kommer att ske??

Imorgon ska jag, Ida och Hugo träffa Jenny, Irvin och Elsa! Underbart!!! Det var i och för sig inte länge sen vi träffade Jenny, men barnen var ett tag sen! Hur som helst, mysigt ska det bli med massa prat och fika!

kram

1 kommentar:

  1. Vi hade också en jättemysig dag med er!! så kul att träffas! barnen växer och så roligt att följa! kramis

    SvaraRadera