måndag 21 september 2009

En sjuk mamma och en sjuk liten Ida :-(

Jaha, en vecka hann jag jobba innan jag blev sjuk. Jag blev febrig först och igår kväll när Ida kom hem från kompisen hade hon ont i huvudet. Tog tempen på henne och då hade hon också feber... Så idag har jag varit hemma med henne och så blir det även imorgon... mammas hjärta.

Vi har tagit det lugnt hela dagen. Ida har spelat massa dataspel, ätit korv med bröd, druckit festis och sett på barnprogram (en riktig lyckodag fast man är sjuk tycker nog Ida). Jag har spenderat de mesta av min tid framför Tv4 Fakta (enligt mig världens bästa tv-kanal). Har även tvättat och torktumlat flera maskiner, gött!

Kram

1 kommentar:

  1. duktig du är!! men tråkigt att vara sjuk! men men.. inte lätt när man jobbar med barn.. man borde noll karensdag!!! jag joina också den gruppen på facebook!
    puss

    SvaraRadera