torsdag 22 oktober 2009

Äntligen färdigt!!!!!

Nu står huset klart och vi bor här! Helt fantastiskt! Trodde aldrig att denna dag skulle komma. Vi har haft otroligt mycket att göra i vårt liv ett tag, så det är därför jag varit så dålig på att uppdatera här (inte för jag vet om någon läser ;-) men, det är rätt kul ändå.. att bara skriva av sig menar jag! Om ni läser så lämna gärna ett litet avtryck). Vi är otroligt nöjda med huset och sakta med säkert packas kartongerna upp med omsorg, en och en! Garaget är dock fortfarande smockfullt, kommer alltid att förbli det också känns det som!

Nu har jag precis kommit upp ur badet! Härligt med ett varmt, långt bad med ett glas rödvin och tänt ljus, det var jag värd!!!! Förresten så åt vi revbensspjäll förut också, det var jag också värd ;-)

kram

3 kommentarer:

  1. Åh, så roligt!!!!! Det är verkligen ett riktigt nöje att packa upp sina flyttkartonger i sitt alldeles EGNA, nybyggda,hus!
    stor kram

    SvaraRadera
  2. Låter underbart att äntligen flyttat in!! :-) vi har äntligen kommit hem fr sjukhuset. Hoppas bara att Irvin fortsätter åt samma rikting åt att bli frisk. Vi är otroligt trötta allihop och önskar verkligen att vi kan få bli lite skonade snart fr alla tråkigheter.
    kram

    SvaraRadera
  3. Kul att ni flyttat in, jag är allt lite avundsjuk:-)
    Ser så fint ut huset!
    Kram/Annelie

    SvaraRadera