torsdag 1 oktober 2009

Stress...

Är helt sönderstressad... jobbat en lång dag (vääldigt stressig dag på jobbet för övrigt...), direkt efter jobbet blev det hem och pussa på barnen typ 10 min, sen bar det av till huset för att så gräs. Efter detta hem, duscha Ida, diska, läsa för Ida och lägga Ida... det sista grejerna är ju inte så stressande, men att inte kunna göra något i godan ro. Att inte ens få pratat igenom dagen med Ida i lugn och ro... Har knappt hunnit att träffa barnen. Inte blir det bättre imorgon knappt och på lördag är jag borta hela dagen... får lite smått ångest ärligt talat... separationsånget... längtar så mycket efter barnen när jag inte är med dem. Var tvungen att gråta en stund förut :-(... jag är nog inte så stresstålig tydligen ;-)

kram

1 kommentar:

  1. Ush låter ju inte kul...
    vet jag vad jag har att vänta sen med jobbet då :-(
    men du är ledig ons va? skönt det iaf då får du och barnen mysa!!
    kram

    SvaraRadera