fredag 20 november 2009

Nu händer det grejer i huset!

Idag har vi grejat som bara den, jätte jätte roligt! Satt upp en hylla i Hugos rum (blev kanon), satt upp gardinstång och gardiner, satt upp världens finaste tallrikshylla (loppisfynd som min älskade pappa målat jätte fint till mig!!) och prytt den med fina tallrikar och ljuslyktor! In i mellan allt pyssel blev det räkor!

Ändå känns huset så tomt... Ida är inte hemma. Hon sover över hos en kompis idag för första gången. Överbeskyddande som jag är var jag tvungen att ringa och kolla läget, tjejerna sov fortfarande inte och klockan är snart 21. De hade ont i magen båda två ;-) men Ida ville inte gå hem i alla fall!

Imorgon kommer mamma och pappa till oss på middag på kvällen. Ska bli jätte trevligt som alltid! Funderar på vad jag ska laga... 3-rätters får det bli i alla fall!

Sådär P, jag höll mitt löfte ;-) kram kram

1 kommentar:

  1. MEN!!! jag vi SEE tallrikshyllan!! åhh har letat och letat efter en sådan!!! hittar inte :-( vart köpte du den? vilken loppis??? kan tro det blev bra!
    Är nyfiken på huset så du MÅSTE ta lite bilder o lägga ut här eftersom vi inte kan hälsa på riktigt än!!!!!!!
    Det är lag på det!!!

    Puss

    SvaraRadera