måndag 29 mars 2010

Öroninflamation och nya tapeter!

Stackars Hugo har återigen öroninflamation, älskling... Stackars liten. Han hade nästan 40 graders feber i går kväll, och sa att han hade ont i "huvet" och "öjat". Han hade öroninflamation på båda öronen konstaterade fabror doktorn!

Igår fyllde jag år! Massa fina presenter och mycket uppvaktning fick jag av mina nära och kära! Jacob, Ida och Hugo bjöd på en Stockholmsresa i 4 dagar och en fin bok. Jag fick även underlägg (Josef Frank, min idol ;-)) av mina föräldrar och mycket annat fint! Tänkte försöka få in lite bilder någon dag, men just nu har vi fullt upp med övervåningen och annat i huset så det får vänta! Idag har vi fått tapetserat i Hugos nya rum och i vårt sovrum, blev hur nöjd som helst!


1 kommentar:

  1. Åh sådan supergullig tapet till Hugos rum!! verkligen fin! ska bli roligt att se hur det blev, vill gärna komma och besöka er snart!! :-) kraaam

    SvaraRadera