lördag 27 mars 2010

Uppe med tuppen... förlåt, uppe med Hugo ska det va!

Klockan är nu 6:14, har varit uppe en liten stund. Hugo tittar på Drömmarnas trädgård och jag sitter här. Var faktiskt redan vaken när han vaknade, jag vaknade redan 5:45 av någon konstig anledning. Känner mig utvilad. Hade sådär ont i kroppen när jag vaknade som jag har när jag sovit sådär hårt!

Härligt med lördag. Idag blir det Hoppis och skuttis och sedan blir det möbelbygge för hela slanten. Vi har köpt massa nya möbler till Idas nya rum! Så idag blir det en mysig och lugn dag. Det ser jag fram emot! Kram

2 kommentarer:

  1. Idas nya rum? vad är det för kul projekt ni har i gång? är ni klara med övervåningen? inte redan va? herregud.. isf blir jag stressad... vi har hållt på i flera år o är fortfarande inte klara... :-( men inte långt kvar för vår de nu :-) STORT GRATTIS på din dag förrästen!! :-D KRAMAR!!

    Vill ses snart!! :-P

    SvaraRadera
  2. Jo, vi är så gott som klara faktiskt! Idas rum är helt klart och hon har sovit där i ca 1 vecka. Resten är också tapetserat och klart, och golvet är lagt. Det enda som vi väntar lite med är bastun och toaletten! Välkomna hit när ni vill för en titt! Är nyfiken på eran övervåning också!!! kram

    SvaraRadera