måndag 28 februari 2011

Hektisk dag och försvunnen katt!

I dag har jag haft fullt upp hela dagen verkligen. Lämnade barnen på skolan/förskolan i morse, sen iväg och jobba hela långa dagen! Snabbt hem, slängde i mig mat och bakade en kaka (som jag ska ha med mig till jobbet imorgon då det är min sista dag), sen iväg på gympa med Ida. Var hemma efter halv 8 och då gjorde jag klart kakan och läste för Ida! Nu sitter jag gott i soffan och slappar, är helt slut... tur att det är sista dagen på jobbet imorgon.

Jacob har precis kört iväg med bilen för att leta efter Melker, som inte kommit hem idag... han borde kommit hem vid det här laget, då det är kallt ute och han borde vara jätte hungrig...

3 kommentarer:

  1. Uschans då, tycker det är obehagligt när de försvinner i flera timmar och man inte vet hur de har det, förstår att att du är orolig, jag blir smått nervös när Linux inte dyker upp när man ropar på honom ute...
    Hoppas Jacob hittade Melker.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh, nej! Precis vad du var orolig för! Har han kommit hem nu? Hoppas det!
    Puss å kram, Jos

    SvaraRadera
  3. Japp, han är hemmma välbehållen! Buskatt!

    SvaraRadera