fredag 25 februari 2011

Mysig dag!

Idag blir nog en mysig dag! Nu på förmiddagen har jag egen tid en liten stund, och klockan 11 ska jag hämta Ida och kusinen på skolan för Ida ska klippa sig! Hon ska klippa av sig sitt lååånga hår till en page (hon är såå ömhårad och varm av sig, så det blir nog toppen med en kort frisyr på henne... spännande!) Undrar vem som är mest spänd, mamma eller Ida!

Ikväll ska jag in till Göteborg och träffa min goa vän Jossan. Vi ska äta på restaurant, El Corazon, mums mums!

kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag gissar att det blir tapas? :)
    Mmm...så gott!
    Vi har faktiskt fått ett ställe här i Uddevalla som serverar tapas. Älskar det!
    Nästa gång kan ni testa Mañana som också ligger i Göteborg. På toppen av Kungsgatan svänger man av in till höger.
    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack för idag hjärtat! Riktigt mysigt var det! Ses snart igen! Puss på dig / Joss

    SvaraRadera